Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heksica schreef:Stap op zonder krukje! Zak eigenlijk al direct naar rechts dus de andere kant op! Zadel is vanachter dan nog es extra opgevuld waardoor t aan de voorkant nauw komt te liggen! En ja heb mezelf misschien wel om laten praten....was idd alleen!!!!
kaatje77 schreef:Heksica schreef:Stap op zonder krukje! Zak eigenlijk al direct naar rechts dus de andere kant op! Zadel is vanachter dan nog es extra opgevuld waardoor t aan de voorkant nauw komt te liggen! En ja heb mezelf misschien wel om laten praten....was idd alleen!!!!
Tja, dan ligt er al een grote fout bij jezelf.
Mijn zadelmaker heeft mij een boom laten zien die door opstappen zonder krukje nog geen 2 maand oud was
Ik stap altijd met krukje op en dan ook de ene x links en de andere x recht en ook weer af op beide kanten.
kaatje77 schreef:@ikke: Tuurlijk wordt een boom schreef getrokken door al je gewicht aan één kant te gooien! Vind jouw opmerking een zwamverhaal
Dan heb jij nog nooit een zadel van dichtbij gezien incl schreefgetrokken boom
En ik heb het over een gerenomeerde zadelmaker, niet over divoza, zadelmarkt of alle andere prutsers die zich verkopen als zadelmaker
Polly schreef:kaatje77 schreef:@ikke: Tuurlijk wordt een boom schreef getrokken door al je gewicht aan één kant te gooien! Vind jouw opmerking een zwamverhaal
Dan heb jij nog nooit een zadel van dichtbij gezien incl schreefgetrokken boom
En ik heb het over een gerenomeerde zadelmaker, niet over divoza, zadelmarkt of alle andere prutsers die zich verkopen als zadelmaker
Dus vroegah toen dat krukje nog niet in de mode was waren alle zadels scheef