Gezocht naar fries die in beslag is genomen in Zutendaal!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

penelope444

Gezocht naar fries die in beslag is genomen in Zutendaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 00:55

Ik zelf heb dit erop gezet voor iemand die Jenny zoekt, als je de fries denkt te kennen neem alsjeblieft contact op met Shirley Büttner - Justshirley@hotmail.com of stuur mij een PB (of reageer).

Eerder dit jaar werden in Zutendaal (bij pachtershof) paarden in beslag genomen onder andere een Friese merrie genaamd Jenny. Ik en mijn moeder hebben deze merrie een hele tijd verzorgd en hoorden dat zij ook in beslag was genomen. Sindsdien ben ik opzoek naar haar. Ik en mijn moeder zouden heel graag willen weten hoe het met haar gaat en zouden haar graag nog een keer willen zien.

Wij weten inmiddels dat zij via de organisatie the old horse lodge herplaatst is, maar helaas mochten ze mij verder geen informatie geven over waar ze staat of hoe het nu met haar is (dit begrijpen wij zeker).

Toch probeer ik via deze weg haar te vinden... Al kom ik maar te weten hoe het nu met haar is!

Het gaat dus om een Friese merrie
- Ze is ongeveer 26 a 27 jaar en 1.60 groot.
- Ze luisterd (naar ons weten) naar de naam Jenny
- Verder weet ik dat ze via the old horse lodge herplaatst is samen met nog een oude merrie genaamd Mira

Ik hoop dat ik via deze weg haar nog een keer terug kan zien.
en vooral mijn moeder voor haar is dit nog belangrijker en zit de pijn zeer diep!!

(we hebben helaas alleen nog deze foto de rest stond op een usb die gesneuveld is :( )

Alvast bedankt!! :j

Dit is Jenny.
Afbeelding

Dit is Mira.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door penelope444 op 10-11-14 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Re: Gezocht naar fries die in beslag is genomen in Zutendaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:58

Is dit de goede foto?
Ik zie nl geen Friese merrie, maar eerder iets wat meer neigt naar een bruine draver.

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 01:02

Brainless schreef:
Is dit de goede foto?
Ik zie nl geen Friese merrie, maar eerder iets wat meer neigt naar een bruine draver.

Dat is Mira, staat er bij.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 01:03

Brainless schreef:
Is dit de goede foto?

De eerste foto is de Fries en de tweede foto is het paard waarmee zij samen is herplaatst. Als ik de OP goed lees in ieder geval.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 01:04

Anoeska27 schreef:
Brainless schreef:
Is dit de goede foto?

De eerste foto is de Fries en de tweede foto is het paard waarmee zij samen is herplaatst. Als ik de OP goed lees in ieder geval.

:o
Lees het nu ook.

TS heb je een betere foto van de Fries?
De eerste foto is zeer onduidelijk.

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 01:05

Anoeska27 schreef:
Brainless schreef:
Is dit de goede foto?

Klopt, het meisje in kwestie heeft jammer genoeg geen beter foto's. Doordat haar usb stick kapot is gegaan.

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 12:14

Ze heeft nieuwe foto's gevonden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht naar fries die in beslag is genomen in Zutendaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 16:37

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.