goedkope leren rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

goedkope leren rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 23:52

Hoi,

Ik ben al een tijdje opzoek naar leren rijlaarzen. Maar ze zijn meestal echt te duur. :(
Nu had Divoza laatst een actie, heel veel mooie, leren rijlaarzen voor 50 euro. Helaas niet meer in mijn maat.
Nu vroeg ik me af, weet iemand een site/winkel waar ze leren rijlaarzen van rond de 50 euro (iets duurder is geen punt) verkopen?
Je zou me echt gigantisch helpen!
Alvast bedankt. :)

Babootje

Re: goedkope leren rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:01

Ik denk dat je dan toch beter naar tweedehands kunt gaan kijken. Voor 50 euro nieuwe leren rijlaarzen wordt echt wel lastig. Gewoon bokt of MP in de gaten houden en goed zoeken. En je maten weten. Dan lukt het vaak wel.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:02

Er zijn facebook groepen waar ze tweedehands paarden spullen verkopen. Zie regelmatig rijlaarzen voorbij komen :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:04

50 euro voor leren laarzen? Dat zal wel kunstleer geweest zijn.Dat wil je echt niet,dat gaat heel snel bladeren en dan kun je ze na een paar weken al weggooien.Dus spaar nog even verder of kijk eens naar tweedehands.Tweedehands is er vaak wel aardig wat te vinden voor 50 euro.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 00:06

Bedankt voor de tips! Ik zal eens kijken op de bokt markt etc. :)
Ik denk inderdaad ook dat ik niet snel weer nieuwe, leren, rijlaarzen voor 50 euro tegen kom. Maar ik dacht, misschien is er nu wel nog een soortgelijke actie als bij Divoza. ;)
Bedankt voor het reageren!

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 00:06

Lous schreef:
50 euro voor leren laarzen? Dat zal wel kunstleer geweest zijn.Dat wil je echt niet,dat gaat heel snel bladeren en dan kun je ze na een paar weken al weggooien.Dus spaar nog even verder of kijk eens naar tweedehands.Tweedehands is er vaak wel aardig wat te vinden voor 50 euro.

Het was toch echt leer, koste anders rond de 200 euro maar heel veel afgeprijsd omdat er alleen nog maar kleine maten beschikbaar waren. ;)

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:11

yellowtje8 schreef:
Lous schreef:

Het was toch echt leer, koste anders rond de 200 euro maar heel veel afgeprijsd omdat er alleen nog maar kleine maten beschikbaar waren. ;)

Waren idd echt leren laarzen. Het was laarzensale tot 29 oktober. Heb voor mn dochter hele mooie kunnen scoren voor 100 euro, normaal 169,- dacht ik. De goedkoopste leren laarzen waren er idd alleen nog in kleine maten. Vorige week had epplejack alle laarzen in de uitverkoop,startte precies na de sale van divoza. Heb niet gekeken omdat ik al geslaagd was maar misschien loopt de actie nog?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:15

Nee die loopt niet meer wat ik weet.Het is nu alleen nog maar dekens.Helaas pis ik wat laarzen betreft wel buiten de pot,heb afwijkende maten die ruitershops niet inkopen omdat ze bijna niet verkopen.Er is wel 1 kinderlaars die zou kunnen passen,maar die word weer niet verkocht in het bruin.

TS als je binnen de standaard maten valt,is er nogmaals tweedehands vast wel iets binnen je budget te vinden.

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:37

Mijn dochter past ook niet in de standaard maten hoor. Schoenmaat 40, normale kuit maar hele korte onderbenen. Maar onze schoenmaker kan daar voor twee tientjes zo'n 6 cm van de hoogte afhalen zonder dat je daar iets van ziet. Ben ik in totaal nog "maar" 120 euro kwijt en kind kan weer een paar jaar vooruit.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:40

Hier schoenmaat 40,maar ook korte pootjes,maar breed. Mijn allereerste rijlaarzen (rubber) moesten ze al in de ruitersportzaak een stukje uitknippen :=

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 00:47

Hihi, ik ook hoor. Gelukkig rij ik zelden dus voldoen mijn jodphurs prima. Maar dochterlief moet toch fatsoenlijke laarzen hebben. Erg blij met onze goede schoenmaker dus. Was al bang dat ik op maat gemaakte laarzen moest gaan halen. Tjing tjing!

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:53

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:44

Je zou kunnen kijken op kramer.nl, die hebben vaak leuke aanbiedingen en goede kwaliteit laarzen. Ook kan ik je echt de Divoza laarzen aanraden, ze zijn wat duurder dan 50 euro, maar ik vind ze erg prettig.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:51

Wat voor maat heb je? Ik heb nog een paar hele mooie Petrie's te koop, zijn maar een stuk of 10 x gedragen, met rits aan de achterzijde, maat 40, kuit 36, 51 hoog. Staan ook op bokt markt.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 21:14