HELP!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mypony1204 schreef:Je moet beginnen in de klasse B. Dat is jullie hoogste gemeenschappelijk klasse. Stel jij had al eerder wedstrijden gereden en dan hebt zelf winstpunten in het L2 en jou paardje is Z1 dan mogen jullie L2 starten. jullie gemeenschappelijk klasse is B. Als je een wilt starten moet je lid worden van een vereniging in jou kring. Daarna kan je zelf een startpas aanvragen bij het knhs.
Fleurfloran schreef:Urielle schreef:Je wordt lid van een vereniging, je vraagt een startpas aan bij de KNHS. Als dat in orde is kun je inschrijven voor wedstrijden, te beginnen in de klasse B. Ik weet niet hoe hoog je FNRS hebt gereden?
Geloof ik uit m'n hoofd in de F5
Fleurfloran schreef:mypony1204 schreef:Je moet beginnen in de klasse B. Dat is jullie hoogste gemeenschappelijk klasse. Stel jij had al eerder wedstrijden gereden en dan hebt zelf winstpunten in het L2 en jou paardje is Z1 dan mogen jullie L2 starten. jullie gemeenschappelijk klasse is B. Als je een wilt starten moet je lid worden van een vereniging in jou kring. Daarna kan je zelf een startpas aanvragen bij het knhs.
Ja dat wilde ik dus doen, maar ik las op de knhs site dat je ook individueel lid kan worden zonder je aan te melden bij een vereniging geloof ik? En het aan melden bij een vereniging is verder toch ook geheel gratis?
Fleurfloran schreef:Dus ik moet eerst weer beginnen met rijden in de FNRS voordat ik mag beginnen in de KNHS? Dus weer terug naar een manege?
Fleurfloran schreef:mypony1204 schreef:Je moet beginnen in de klasse B. Dat is jullie hoogste gemeenschappelijk klasse. Stel jij had al eerder wedstrijden gereden en dan hebt zelf winstpunten in het L2 en jou paardje is Z1 dan mogen jullie L2 starten. jullie gemeenschappelijk klasse is B. Als je een wilt starten moet je lid worden van een vereniging in jou kring. Daarna kan je zelf een startpas aanvragen bij het knhs.
Ja dat wilde ik dus doen, maar ik las op de knhs site dat je ook individueel lid kan worden zonder je aan te melden bij een vereniging geloof ik? En het aan melden bij een vereniging is verder toch ook geheel gratis?