mijn 2 vriendinnen en ik gaan meerdere keren per week rijden in de Lommelse sahara met hun 2 hafjes en mijn bwp'er.
Onze paarden staan er heel dichtbij, en we kennen natuurlijk ook alle leuke paadjes en ruiterwegen.
Nu kregen we vanmiddag een idee toen we een groepje mensen een Geo-cash uit een boom zagen halen.
(Een Geocash is een soort bakje dat geocash-liefhebbers verstoppen ergens in een bos, de verstopper stuurt de andere 'Geocashers' een sms met de coördinaten ofzo. Dan is het aan de snelste om de 'Cash' te vinden, er is geen prijs aan verbonden.)
Wat als wij ook zo iets organiseren, maar dan met paarden? Hippocash klinkt wel leuk
We zouden dan bv. 1 zondag per maand een doosje/bakje/zak ergens in de Sahara kunnen verstoppen en dan een soort van kaart ontwerpen.(coördinaten zijn niet onze sterkste kant haha
) Wij zouden er dan wel een kleine prijs in doen zoals een borstel, koekjes, etc... Eventueel kunnen we dan punten bijhouden en degene die het minste punten heeft aan het eind van het jaar moet dan trakteren Het is natuurlijk maar een idee he, maar wat vinden julie ervan? Doen of niet? Iemand ideeen?
In Lommel zijn er al een paar paardenmeisjes die misschien mee willen doen, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk
Als je misschien een keertje mee wil doen als we het al gaan doen, kan je me altijd mailen.Wie weet zijn er toch een paar Belgen op Bokt.nl
Lommel ligt trouwens ook dicht tegen de Nederlandse grens bij Brabant
Groetjes