Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We begrijpen elkaar gewoon en het feit dat ik zoveel met haar kan en veel mensen juist moeite hebben met haar. Ze is ontzettend gefocust op eten, als wij gaan wandelen of rijden no way da ze het probeert, ze weet het.. Bij andere zal ze het uiterste uit de kast halen om maar IETS binnen te krijgen. Vorige week zijn we voor het eerst zonder hoofdstel uit rijden gegaan, tien jaar geleden moest dit met scherp bit en zadel, want ze was echt niet te houden! Nu hebben we heerlijk zonder gereden, niks geen probleem, galop, achteruit.. Wanneer ze schrok zei ik ho en ze stond gelijk stil. We kennen elkaar gewoon door en door en ik kan zeggen dat we vanaf dag 1 een klik hadden maar een band moet groeien, kost tijd en vertrouwen! 

Maar gemiddeld genomen weten we precies wat we aan elkaar hebben, en zijn we helemaal op elkaar ingespeeld, en dat is wel heel fijn
Bambi1995 schreef:Dus als je niet op buitenrit zonder zadel en hoofdstel gaat, niet op de rug van je paard kan staan, je paard niet kan fotograferen helemaal los op het strand zonder dat hij weg loopt en nog meer dingen die sommige met hun paarden doen. Dus je hebt ook een band als je dit allemaal niet kan?
beetje 'will to please' dat je paard graag met je wilt meewerken.