Rijvereniging welke? omgeving hoorn.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

Rijvereniging welke? omgeving hoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-14 22:25

Hoi,

Ik zit d'r al een tijdje over na te denken van welke rijverening wil ik nou lid worden om wedstrijden te kunnen rijden...
Nou hoor ik zo veel rijvereningen om me heen gister dan voor het eerst gehoord van de berkenruiters. Daar al een mail gestuurd over hun kosten enz.
En rijvereniging Westfrisia.
Welke rijverening zullen jullie advieseren?

En wat zijn jullie ervaringen van rijvereningen?
Het gaat er merendeels om dat ik wedstrijden straks kan rijden.

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:26

Zelf zit ik bij de Noorderkoggenruiters wat ik een fijne en gezellige vereniging maar zit er vooral omdat ik er ook gebruik kan maken van de manege. Denk zelf dat als je enkel wedstrijden wilt rijden en niet zo nodig een rijbak moet Westfrisia wel een goede optie is, vriendin zit er ook en ze zijn volgens mij niet erg duur en je hebt geen verplichtingen zoals kantinedienst enzo ;)
Berkenruiters is trouwens ook erg gezellig als ik daar op wedstrijd ga maar kan voor de rest niemand die daar lid is dus daar kan ik niet veel over vertellen.

trysteffy

Re: Rijvereniging welke? omgeving hoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 23:29

Bij westfrisia nooit echt klachten gehoord ofzo?

Ja berkenruiters lijkt mij ook erg gezellig was er toen ook 1 keer met een vriendin mee en ook erg leuk geïroniseerd.

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 09:06

Heb er volgens mij nooit klachten van gehoord, maar kan ook niet heel veel mensen die daar lid zijn hoor, ze zijn vrij klein volgens mij.
Het is ook net wat jij wilt van een vereniging denk ik. Ik zou gewoon even bellen of mailen naar wat verschillende verenigingen hier in de buurt en als zoals je zegt het je echt om de startkaart gaat zou ik vooral kijken waar je het minst betaald.