Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OneAndOnlyx schreef:MartyMcfly schreef:op een fnrs manege wedstrijd lijkt mij dat niet hoorals ze knhs zou gaan rijden wel, maar dat neem ik niet aan na 3 maanden.
Bij de FNRS is een witte rijbroek ook verplicht, dacht ik? Dat is mijn vertelt door mensen die vaker FNRS rijden.
Tirzaah schreef:Vergeet de witte handschoentjes niet! Een rijbroek heb je eventueel al onder de €20: http://www.horsecheck.nl/wedstrijdkleding-paardrijden, maakt het plaatje wel helemaal af.
OneAndOnlyx schreef:noorhermans1 schreef:Knhs is:
Wedstrijdjasje type colbert, wedstrijdshirtje met hoogsluitende kraag, dan is je plastron niet verplicht, witte, gele of beige rijbroek.
Ik kreeg de vorige keer een kanttekening omdat ik geen plastron droeg. Kijk dus uit.
Prrrr schreef:Bij een FNRS-wedstrijd bepaalt de manege de kledingeisen. Bij sommige maneges is dat KNHS-wedstrijdtenue, soms ook een eigen tenue, en soms is de enige eis: doe iets nets aan met lange mouwen. Kortom: vraag het de wedstrijdorganisatie.