Trainingsweekend gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samo

Trainingsweekend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 13:42

Ik zou graag een keer met mijn paard ergens een (divers) trainingsweekend willen doen en zoek daarvoor een goed adres. Is er hier iemand die een adres weet en/of hier ervaringen mee heeft?

Wat ik zoek; een lang weekend op een vreemde locatie lessen volgen.
Bijvoorbeeld:
- Dressuur lessen en/of proefgerichte les
- Longeerles
- Aan houding/zit werken
- Workshop / Informatie / Clinic bekijken

Leukst is als het een weekend met meerdere ruiters is, gezellig en je leert van elkaar.
Maar mag ook bij een stal zijn, dan probeer ik zelf een klein groepje te verzamelen (3 of 4).

Iemand ideeën/ervaringen?

Jamiejoyce

Re: Trainingsweekend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:49

Ben ook benieuwd dus ik lees mee!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:42

Wij hebben vorig jaar juni hier een clinicweek gehad georganiseerd door een Bokker en volgend jaar komen ze weer :D
's ochtends een les van Jo Willems en 's middags kwam Tonnie Huberts, maar er zijn genoeg mogelijkheden. Zo hebben we ook een Bewust Westrijd Rijden clinic gedaan met Malene Nootenboom, maar er zijn ook mensen geweest die bij ons gelogeerd hebben en van hieruit naar Rob Jansen gingen voor een crosstraining. Anne Muller van Akasha is een mogelijkheid voor de houding en zit, Wendy van Osch met haar westernstal zit dichtbij, dus als je een keertje iets anders wilt.............Mogelijkheden te over, meer info op http://www.peelhoven.nl
Laatst bijgewerkt door Noppert op 03-11-14 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 14:57

Hoi, Ja ik ben met haar in contact geweest, ze zat helaas al vol, maar dat klonk erg goed!
Wellicht is dat een optie.. zelf iets organiseren.. ik neem het mee! Dank je! :)

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:32

Als je hulp nodig hebt, dan geef maar een gil :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 15:54

Anne Muller én Wendy van Osch zijn ieg aanraders, en Noppert haar locatie absoluut ook! Toffe mensen! :j

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 12:23

Ik weet niet of het nog actueel is, maar eind mei hebben wij het Paard&Lifestyle Trainingsweekend! Je kunt tussen de 2 en 5 trainingen volgen van verschillende trainers. Je kunt in feite je eigen trainingsweekend samenstellen.

Meer informatie kun je hier vinden: http://paardenlifestyle.com/event/trainingsweekend/

We hebben voor het trainingsweekend gekozen voor echt goede trainers :)

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 21:30

Dank je voor je reactie! Maar mijn vraag is al niet meer actueel. Heb me voor jouw trainingsweekend opgegeven zodra het kon en kijk er naar uit! Heel veel zin in! Tot dan! :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 21:56

oh haha wat een giller. :+ Snel even gecheckt welke deelnemer uit Doetinchem komt, maar nu weet ik het ;) Tot de 22e!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 21:56

Oja, we gaan bij Alex en Diederik van Silfhout langs he met het stalbezoek. Wist je dat all? Dat heb ik gisteren op de website gezet.