Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar vind met sportbh wel altijd fijner. Het liefst een soort combinatie tussen gewoon en sport, dus wel voorgevormd, anders bem ik bijna plat. Dit soort :pfjordjes schreef:Ik rijd met gewone bh's wel hele dure van 80 euro maar die zijn met zo goed als een sportbeha en vind ze veel fijner zitten. Heb wel een grote cupmaat.
Jannaa schreef:Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'.Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen
. Heb zelf altijd gewone doorsnee pletmonsters aan. Ooit aan begonnen omdat ik met rijden last had van afzakkende bandjes en daarna vroeg ik me af waarom ik er niet eerder aan begonnen ben. Niet eens zo'n enorme cup, een beste B, maar toch voelt het veel fijner met sportBH. Bovendien, als ik op stal bezig ben zie ik er toch al niet uit. Die pronte voorgevel zie je echt niet meer tussen de vlekken en vegen, om maar niet te spreken over de onflatteuze kledingkeuzes die ik er op na hou bij de paarden
. MamaMiesje schreef:Jannaa schreef:Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'.Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen
Hardlopen is ook een 'high impact' sport, net als paardrijden.
Maar denk je niet dat het een verschrikkelijk wiebelig gezicht is, als je een filmpje zou zien van jezelf op je paard in draf?? Van die klotsende borsten
ik heb een strak shirt en een bodywarmer eroverheen dus je ziet vrij weinig. Misschien scheelt het ook dat ik weinig doorzit? Heb het idee dat daar het meeste 'klotsgevaar' in zit 
Pluizebolpum schreef:O, die van Renee_S is wel heel mooi. Heb zelf altijd gewone doorsnee pletmonsters aan. Ooit aan begonnen omdat ik met rijden last had van afzakkende bandjes en daarna vroeg ik me af waarom ik er niet eerder aan begonnen ben. Niet eens zo'n enorme cup, een beste B, maar toch voelt het veel fijner met sportBH. Bovendien, als ik op stal bezig ben zie ik er toch al niet uit. Die pronte voorgevel zie je echt niet meer tussen de vlekken en vegen, om maar niet te spreken over de onflatteuze kledingkeuzes die ik er op na hou bij de paarden
.
en betaalbaar idd! Maar ben zelf ook maar B dus kan me voorstellen dat het D> niet genoeg support bied MamaMiesje schreef:Maar 's zomers dan?
En bij lichtrijden klotst het ook wel hoor
. Volgens mij valt het altijd wel mee omdat ik het zelf niet doorheb, maar nu ik die reacties lees ben ik er toch een beetje bang voor
zodra ik een sportbeha heb zal ik hier mijn ervaringen delen haha