Paardenfoto voor Brandweerpresentatie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MSchipper

Paardenfoto voor Brandweerpresentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 18:13

Beste Paardenliefhebbers,

Ten eerste ben ik een paardenliefhebber en gek van het friese ras, maar ook ben ik voor mijn werk instructeur bij de brandweer in het westen van nederland.
Nu is het zo dat ik een presentatie wil maken om brandweermensen te leren hoe om te gaan met paarden en hoe ze hun gedrag kunnen voorspellen.
Het gaat dus om het herkennen van de verschillende gedragingen van een paard.
Daarvoor ben ik op zoek naar foto`s die ik mag gebruiken voor mijn powerpoint, zoals b.v. foto`s als het paard boos is of blij op zijn gemak of gestresst enz enz enz.
Mocht je mij foto`s willen sturen geef dan alsjeblieft heel kort even aan wat de situatie was toen je de foto maakte zodat we een juist beeld bij de foto kunnen schetsen.

Alvast hartstikke bedankt,
Michiel Schipper.

Caira

Re: Paardenfoto voor Brandweerpresentatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:24

Ik ben gediplomeerd instructeur en kenner van paardengedrag. Als je hulp nodig hebt wil ik je graag helpen. Zo'n belangrijk doel moet gesteund worden.

MSchipper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 19:16

Hallo Caira,

Ik stuur je even een persoonlijk berichtje met mijn vraag omtrent het verhaal hierboven. Ik vindt het in iedergeval erg aardig dat je gereageerd heb.

gr Michiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:19

Mij zou je mogen pb'en voor foto's, graag hoor ik dan wel wat voor foto's je zoekt. Gebruiken mag in dat geval, wel graag met naamsvermelding. :)