http://www.agradi.nl/ariat-ladies-terra ... n-3-36.htm
Helaas hadden ze ze alleen in 41,5. Ik heb normaal gesproken 39 of 40, dus net te groot, ik denk dat ik van deze maat 40 moet hebben.
Nu ben ik een beetje op internet gaan zoeken maar kan ze eigenlijk nauwelijks ergens vinden. Bovenstaande link wel, maar die zijn een stuk duurder dan wat ze bij EJ waren (met gratis handschoenen erbij, vooruit, maar wilde eigenlijk kijken of ik ze nog wat goedkoper kon vinden..)
Op buitenlandse websites zoals Amazon kan ik ze wel een stuk goedkoper vinden, heb daar alleen nog nooit besteld en weet niet of ik ze dan nog terug kan sturen, stel dat ze toch niet helemaal goed zitten.
Weet iemand misschien een schoen vergelijkbaar met deze (of deze lekker goedkoop
) met een rits? Rits aangezien ik lui ben en geen zin heb om met veters te klooien iedere keer dat ik switch naar mijn rijlaarzen
En ook omdat ik er nog wel is chaps overheen wil gooien, dan zitten die veters een beetje in de weg.Dankjewel!
meer kuit of zou dat dan niet meer mooi staan. Zit namelijk ook nog te twijfelen over de Grasmere.