Schoenen vergelijkbaar met Ariat h2O Zip

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bambolina

Schoenen vergelijkbaar met Ariat h2O Zip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 13:03

Van de week heb ik bij de EJ deze schoenen gepast:

http://www.agradi.nl/ariat-ladies-terra ... n-3-36.htm

Helaas hadden ze ze alleen in 41,5. Ik heb normaal gesproken 39 of 40, dus net te groot, ik denk dat ik van deze maat 40 moet hebben.
Nu ben ik een beetje op internet gaan zoeken maar kan ze eigenlijk nauwelijks ergens vinden. Bovenstaande link wel, maar die zijn een stuk duurder dan wat ze bij EJ waren (met gratis handschoenen erbij, vooruit, maar wilde eigenlijk kijken of ik ze nog wat goedkoper kon vinden..)
Op buitenlandse websites zoals Amazon kan ik ze wel een stuk goedkoper vinden, heb daar alleen nog nooit besteld en weet niet of ik ze dan nog terug kan sturen, stel dat ze toch niet helemaal goed zitten.

Weet iemand misschien een schoen vergelijkbaar met deze (of deze lekker goedkoop :P) met een rits?
Rits aangezien ik lui ben en geen zin heb om met veters te klooien iedere keer dat ik switch naar mijn rijlaarzen :') En ook omdat ik er nog wel is chaps overheen wil gooien, dan zitten die veters een beetje in de weg.

Dankjewel!

Bambolina

Re: Schoenen vergelijkbaar met Ariat h2O Zip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 17:15

Niemand? :P

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:37

Niet kopen!
Ik heb ze 3-4 maanden gehad; rits kapot. Teruggestuurd naar Ariat: Geen garantie, want er zit allemaal vuil in de rits....... :roll: :roll:

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:43

Hoe zou dat nou komen, vuil in de rits! :wow:

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:58

Geen idee, ik heb wel paarden, maar die poepen nooit en lopen ook nooit in een modderige wei of zanderige paddock :=

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 10:15

Ik heb ze inmiddels al, haha. Ik denk inderdaad wel steeds 'oei, als die rits maar niet stuk gaat'. Maar tot nu toe bevallen ze heel goed! Ik zet wel altijd effe de spuit op die rits als ik benen aan het afspuiten ben.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:53

Hier geen ervaring mee maar nu we het toch over ariat hebben........ik ben opzoek naar het outdoor model Jena, dit is een tot kuithoogte model met veters aan de voorkant. Ik zou deze best willen hebben maar ze zijn nergens te krijgen. Weet iemand iets over dit model (nieuw) en waar het eventueel te koop is ??

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:01

@queenD Die heb ik een maandje terug nog gepast bij de epplejeck maar toen waren ze we al in de sale dus ik denk dat je dan geluk zou moeten hebben dat ze nog ergens wat hebben?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:58

Heb ze ruim 2 jaar en ze voldoen nog steeds. Gebruik ze ook als wandel schoenen, rijd ermee ed. Zitten heel fijn. Heb nog nooit vuil in de rits gehad, ondanks dat ik er absoluut niet zuinig op ben, en er ook rustig mee door de blub loop.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:07

@liedje89 hoe waren jou bevindingen met deze laars ? Zijn ze geschikt voor mensen met iets :+ meer kuit of zou dat dan niet meer mooi staan. Zit namelijk ook nog te twijfelen over de Grasmere.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 13:11

Trouwens nog even een kanttekening: Als je er mee gaat rijden, check dan even van te voren of ze goed in de beugels passen.. laatst maakte ponylief een schijnbeweging en ik schoot door met m'n voet, toen zat ik dus muurvast.. moest echt met 2 handen aan de beugel wrikken om m' weer los te krijgen. Zijn wel vrij smalle beugels die aan dat zadel hangen, bij m'n andere bijrijdpaarden heb ik dat probleem niet.