Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mimipony schreef:En bij wie zou ik die les dan moeten pakken? ... (België)
mimipony schreef:Hallo,
Ik heb een verzorgpaard. Ze is enorm dominant en ook vreselijk groot.
Ik ben er nu al 4,5 maanden mee bezig. Ik heb overal gezocht waar ik kon zoeken, ik heb raad gevraagd waar ik kon.. behalve hier.
Dus hoe los ik dat dominantieprobleem op? Ze loopt me omver, bijt, dreigt soms, is koppig, wil niet meelopen aan halstertouw,...
Ik kom zo vaak terug thuis met een slecht gevoel.. Ik heb ruim 8 jaar ervaring met paarden en toch heb ik het gevoel dat ik dit niet kan. Hoe zorg ik ervoor dat ze zich onderdanig gaat opstellen?
Ik las iets van een join up. Maar ik lees er heel veel slechte dingen over en ik heb daar totaal geen ervaring mee waaruit ik concludeer dat ik dat misschien beter niet doe.
Dankje!
Mimi
PS; Ik ben niet van plan om geld te investeren in professionele mensen.

mimipony schreef:Saskia, Ik ga nu dus op goede raad wel een lesgeefster zoeken. Staat onder de comments.
Zou het btw naast die lessen ook helpen om een paardenfluisteraar in te schakelen? schijnt ook een methode te zijn...
mimipony schreef:Hallo,
Ik heb een verzorgpaard. Ze is enorm dominant en ook vreselijk groot.
Ik ben er nu al 4,5 maanden mee bezig. Ik heb overal gezocht waar ik kon zoeken, ik heb raad gevraagd waar ik kon.. behalve hier.
Dus hoe los ik dat dominantieprobleem op? Ze loopt me omver, bijt, dreigt soms, is koppig, wil niet meelopen aan halstertouw,...
Ik kom zo vaak terug thuis met een slecht gevoel.. Ik heb ruim 8 jaar ervaring met paarden en toch heb ik het gevoel dat ik dit niet kan. Hoe zorg ik ervoor dat ze zich onderdanig gaat opstellen?
Ik las iets van een join up. Maar ik lees er heel veel slechte dingen over en ik heb daar totaal geen ervaring mee waaruit ik concludeer dat ik dat misschien beter niet doe.
Dankje!
Mimi
PS; Ik ben niet van plan om geld te investeren in professionele mensen.