Bulldozer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SLHorses

Bulldozer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 20:59

Ik plaats mijn bericht hier, omdat ik in de topic longeren geen antwoord kreeg:
Hoi Bokkers,
Wik zitten op stal met een probleem. Er staat een paard, Wiske, waar niemand van ons op durft te rijden. Ze is 5, ingereden, maar naar mijn idee nog niet goed doorgereden. Het meisje dat haar heeft ingereden is al een jaar weg, en toen heeft Wiske een hele tijd stilgestaan. Een paar maanden geleden kwam een ander meisje en die kon er echt alles mee. Jammer genoeg is zij nu ook weg. Wiske staat dus weer stil. Ik kan en mag er niet op rijden van mijn moeder, zij vindt dat Wiske te wild en te sterk is voor mij en ik ben het daar wel mee eens. Ik wil heel graag dat Wiske meer beweging krijgt, want dit natuurlijk doodzonde. Met longeren is Wiske ook heel erg sterk en ze gaat er gewoon van door. Wat kan ik nou met haar gaan doen? Trekt ze me nog steeds omver als ik haar met een dubbele longe longeer? Weet iemand raad? Als je zelf in de buurt van Lopik woont en je hebt veel ervaring met jonge paarden, stuur mij dan een pb. Wiske verdient beter.
Alvast bedankt!

Dreamy

Re: Bulldozer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 11:09