billy3105 schreef:ik rij ook met die had strap. Op de bovenstaande cap (br viper) Veelemale veiliger dan op je cap plakken met die stickers. deze vliegt er (als het nodig is) makkelijk af. Maar blijft ook weer goed zitten
Ik wil sowieso geen stickers omdat dat er dus permanent op zit. En het ziet er niet uit. 
BrechjeB schreef:Er zit op die strap idd een antislip strip. Blijft wel goed zitten, opzich. Je zou bijvoorbeeld ook dat V´tje bij je oor over de strap kunnen doen. Dan zit de strap idd wel bij je oor maar kun je hem zeker niet kwijtraken. Ik heb namelijk ooit gehad dat hij aan een tak bleef hangen en moest ik even terug hahah
Riempje over de strap is een goed idee, ja. Zit wat vervelend, maar dan ben je zeker dat hij niet valt. Bedankt voor de tip!
Splash_ schreef:Ik gebruik ook de headstrap op mijn cap, blijft super zitten. Inderdaad wel even kijken hoe je hem het beste kunt zetten, ik vind het fijn om wat oortjes te zien.
Dat is wel een rede waarom ik hem ga kopen, zie je je paard en je kan de hele rit nog een keer zien.
De positie van de camera is idd gokken. Maar bij de Hero 3 silver die ik ga kopen zit wifiverbinding, waardoor je dus met een app op je mobiel kan zien wat hij filmt.