Dit weekend is het dan zo ver, ik ga voor mijn ruiterbewijs. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen van hier dit, dit weekend gaan doen bij stal 't reelaer in raalte zodat we alvast een beetje kunnen kennismaken!
Ik zie vooral op tegen de vragen over ziekte en hoe die uiterlijke kenmerken heten. Vooral omdat wij ze gewoon altijd voor de lol witte vlek iets grotere witte vlek noemde enzo, dus niet gewend ben aan die namen
Ahh gezellig zeg! Ik ben ook echt druk aan het leren voor mn theorie en examens aan het maken op de computer! maar springen? daar zie ik echt tegen op haha. Spring nooit...
Examens heb ik nog niet gemaakt. Ga ik vanavond doen. Zo hoog is het niet, en je hebt het bast wel een keer gedaan. Volgens mij springen die paarden bijna vanzelf al daar. Ik heb dit jaar maar 1 keer gesprongen veder ook niet
Haha ik ben ontzettend benieuwd! Wel al een aantal springlessen gevolgd deze week om het een beetje onder de knie te krijgen.. Maar soms is mn doorzettingsvermogen ver te vinden helaas..
Beetje laat nog aangemeld voor dit weekend (zondag) dus alles snel snel snel...
oo dan zijn we met een groep van 17 volgens mij. vorige week vrijdag was het 16 aanmeldingen. Ik heb me als een van de eerste aan gemeld. wist vorige week pas dat het door ging
Als je nu lessen hebt gehad moet het wel lukken toch , de paarden die mee doen kunnen allemaal springen. Het komt goed.
Ik heb net geoefend en was echt bang voor de theorie maar is nu wel compleet weg. ik had met oefenen een 8,6 voor Het paard een 9,4 voor het verkeer en de rest allemaal 10 en en had 0 vragen fout op het oefen examen met tijdslimiet.