ervaring rugbeschermer kerbl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rintah

ervaring rugbeschermer kerbl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 14:47

http://www.agradi.nl/kerbl-rugbescherme ... -59-cm.htm

Heeft iemand ervaring met deze rugbeschermer? Ik wil vooral graag weten hoe deze valt qua maat, en in hoeverre deze flexibel is (beperkt waarschijnlijk het hol maken van de rug, maar kan je hem wel bol maken zodat je bij een val door kan rollen?). Ik kan ook geen foto vinden van de voorkant/als iemand deze aan heeft om te kunnen zien hoe de banden lopen.

Wat extra veiligheid tijdens het paardrijden lijkt mij namelijk erg fijn, maar persoonlijk lijkt en bodyprotextor mij niks (en zou ik die ivm omstandigheden op zijn vroegst ergens rond april/mei kunnen gaan passen)

tennan

Re: ervaring rugbeschermer kerbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:16

Ik draag zo'n soort beschermer, alleen dan met hard schuim in panelen. Is eigenlijk voor skiën en motorrijden, maar voldoet prima. Wellicht zou je daar ook eens naar kunnen kijken :)

MelanieB

Re: ervaring rugbeschermer kerbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:06

Een how's bijv met blokjes vormt zich helemaal naar je lichaam, en je kunt je rug helemaal bol maken als je hem aan hebt :j

Met rugprotector geen ervaring, wel eens die van stubben gezien maar vond die veel te lang, lijkt me niet comfortabel met zadel.
Durf niet te zeggen of deze ook zo lang is, oogt wel lang