Ik zal even een kleine situatie schetsen.
Mijn paard is drachtig, onlangs geopereerd, en loopt ook na een val in de wei, niet goed. Mijn zadel past niet meer maar doordat ze drachtig is, heeft het niet veel zin om een op maat gemaakt zadel aan te meten en tegen de tijd dat mijn paard weer goed loopt, is ze waarschijnlijk al zover drachtig dat ze lekker mag gaan genieten van dr zwangerschaps verlof.
(Ze staat onder behandeling van de kliniek en een chiropractor)
Nu, ik ben lid van een vereniging en lid van het KNHS met startpas. Meerdere winstpunten in de B.
Maar doordat ik voorlopig niet op wedstrijd zal gaan overweeg ik om mijn lidmaatschappen op te zeggen. Dat geld kan ik immers goed gebruiken voor alle medische rekeningen.

Maar hoe gaat dat in zijn werk? Heeft dat bepaalde gevolgen? Stel ik wil volgend jaar oktober weer starten, kan ik dan gewoon die startkaart weer aanvragen en verder gaan waar we nu gebleven zijn? Of moet ik dan alleen de startkaart aanhouden en het knhs opzeggen of andersom?
Mijn vereniging kan ik toch sowieso opzeggen?
Kan ik bij diezelfde vereniging me dan volgend jaar ook weer aanmelden of moet ik dan perse naar een andere vereniging?
Ik hoop op complete antwoorden op mijn vragen.
Alvast vriendelijk bedankt!