Waar te rijden met je eigen paard ln zeeland???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xhaflinger

Waar te rijden met je eigen paard ln zeeland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 23:28

Heeeey iedereen,
Ik ga waarschijnlijk volgende week met een vriemdin van mij samen naar zee en brengen onze eigen paardjes mee. We hebben alleen geen enkel idee wat nou een leuke route is en waar je het beste kan rijden.... We willen niet bij een manege maar gewoon lekker zelf :j Heeft iemand er misschien enig idee? Ik hoor het graaag *D
Doeggg *D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Waar te rijden met je eigen paard ln zeeland???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:24

ED -> BRT

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 23:25

C_arola schreef:
ED -> BRT

dankje zal is gaan kijken :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:36

Gaan jullie een of meerdere dagen?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:53

Ligt er ook aan waar je naar toe wilt, ik ben zelf bekend op Walcheren. Je kan daar door het "bos" rijden en het strand, dus bv bos heen, strand terug, van Vlissingen tot Zoutelande. Je kan in de omgeving van Oostkapelle prachtig rijden, ook bos en strand. Vrouwenpolder heeft ook een mooi strand.
Je moet alleen geen kilometers bos verwachten waar je bewijze van in kunt verdwalen, ook de stranden zijn niet super breed. Als je naar een flink breed strand wilt, kun je richting Renesse op Schouwen gaan, ook daar zit een strook bos aan de andere kant van de duinen :)

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 11:44

Roosch schreef:
Gaan jullie een of meerdere dagen?

heeey we gaan maar 1 dagje en het is 2 uur rijden met de auto erheen

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 11:46

Letizia schreef:
Ligt er ook aan waar je naar toe wilt, ik ben zelf bekend op Walcheren. Je kan daar door het "bos" rijden en het strand, dus bv bos heen, strand terug, van Vlissingen tot Zoutelande. Je kan in de omgeving van Oostkapelle prachtig rijden, ook bos en strand. Vrouwenpolder heeft ook een mooi strand.
Je moet alleen geen kilometers bos verwachten waar je bewijze van in kunt verdwalen, ook de stranden zijn niet super breed. Als je naar een flink breed strand wilt, kun je richting Renesse op Schouwen gaan, ook daar zit een strook bos aan de andere kant van de duinen :)

Dankjeee hier heb ik veel aan. Ik ben er niet bekend en ik zou gewoon heel erg graaag een lang stuk op het strand rijden. :)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:51

Belangrijkste is, let op de waterstand, je wilt nml echt niet met hoog water rijden, dan is het heel zwaar en het strand te smal..
Hier in Burgh-Haamstede is het super rijden, parkeren, betaald, bij de parkeerplaats met ingang aan de bosweg, dan door het hekje, rij je zo het bos in, 2 routes leiden naar het strand. Op het strand aangekomen, hou dan rechts aan, dan kun je kilometers rijden..

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 14:06

mammaslamma schreef:
Belangrijkste is, let op de waterstand, je wilt nml echt niet met hoog water rijden, dan is het heel zwaar en het strand te smal..
Hier in Burgh-Haamstede is het super rijden, parkeren, betaald, bij de parkeerplaats met ingang aan de bosweg, dan door het hekje, rij je zo het bos in, 2 routes leiden naar het strand. Op het strand aangekomen, hou dan rechts aan, dan kun je kilometers rijden..

gaaaf dankje wel!! _/-\o_