Slechte ervaringen Kieffer Arlene chaps? + goede chaps ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xRomeeH

Slechte ervaringen Kieffer Arlene chaps? + goede chaps ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 15:50

Hallo!

Ik had al even gezocht, maar kon nergens eenzelfde topic vinden, vandaar ik een nieuwe heb gemaakt.

Voor een half jaar geleden heb ik de Kieffer Arlene chaps (80 euro) gekocht bij divoza. Echt geweldige chaps, supermooi en rijden heel fijn, totdat ineens beide lopers van de ritsten kapot gingen :(
Ik ben er al mee naar twee schoenmakers geweest, maar de enige oplossing is nieuwe ritsten. Dit kost rond de 60 euro, dus nu snap je misschien wel dat ik er ook aan denk om gewoon nieuwe chaps te kopen. Ik ben nu wel bang dat als ik deze chaps weer koop, de ritsen snel kapot zullen gaan, dus zoek ik eigenlijk andere.

Mijn vraag aan jullie:
Met welke chaps rijden jullie? Weten jullie nog goede chaps rond dezelfde prijs (80 euro)? Of zou het toch beter zijn om gewoon nieuwe ritsen te laten zetten?

En zijn er meer mensen die dezelfde ervaring met deze chaps hebben? Een vriendin van mij had ook problemen met de loper van één van de ritsen, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:10

Rintah

Re: Slechte ervaringen Kieffer Arlene chaps? + goede chaps ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:12

Het zou ook nog wel eens kunnen lonen om bij een andere schoenmaker te informeren naar wat nieuwe ritsen kosten. Ik was bij het vervangen van de rits van 1 van mijn laarzen 20 euro kwijt. Dan zou je voor 2 stuks op 40 euro uitkomen, scheelt toch al weer best veel geld.

Marlou_

Re: Slechte ervaringen Kieffer Arlene chaps? + goede chaps ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:20

Ik heb hele mooie bruine ariat chaps waar ik mega blij mee ben, doe er nu 5 jaar mee en ze zien er prachtig uit! Prijs lag rond de 100 euro maar dit was een ontzettend goede investering!