Ervaringen gevraagd jasje Rider Pro Stars and Stripe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Remy

Ervaringen gevraagd jasje Rider Pro Stars and Stripe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 21:07

Mijn dochter heeft dit jasje een paar maanden geleden via Agradi gekocht, ze had het 1 keer aangehad en toen was de witte paspelrand al aan het rafelen. We mochten het jasje terugsturen naar de fabrikant en die heeft een nieuwe geleverd. Wel werd er bij vermeld dat de leverancier geen gelijkaardige klachten ontvangen had dus dat ze uitgingen van een "maandagitem". So far so good, dit was netjes afgehandeld.

Het nieuwe jasje heeft ze 2 keer aangehad maar helaas had ze bij het laatste concours een kusje van haar pony gehad op haar jasje, dus die moest in de was. Volgens het etiket kon dat gewoon, met een zacht wasmiddel, apart wassen, nat ophangen.
Ik heb hem op het zachtste wolprogramma gewassen en apart gewassen, nat opgehangen en het viel me meteen op toen hij uit de machine kwam dat de paspelrand verschikkelijk lelijk is geworden, hij is echt bobbelig en rafelig -O-

Uiteraard ga ik hierover weer contact opnemen met Agradi maar ik ben heel benieuwd naar meer ervaringen met dit jasje. Ik kan me nl niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn bij wie die gebeurd is.

Als iemand dus ervaring heeft met het wassen van dit jasje dan zou ik dat graag horen.

Martine

Re: Ervaringen gevraagd jasje Rider Pro Stars and Stripe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:34

ED -> RUI