Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxCYNNxx schreef:heb het originele artikel nog eens opgezocht; toen het ongeluk gebeurt was. Daar staat (wat ik me ook al meende te herinneren) dat hij met zijn hoofd op een grote steen terecht gekomen is met hoge snelheid, waarbij zijn helm is verbrijzelt.
Dit was ook gebeurt als hij geen camera op zijn helm had gehad. Dus nee, gaat er bij mij niet zo in dat die camera de schuldige is. Tenzij wetenschappelijk onderzoek anders aanwijst, maar vooralsnog is het in mijn ogen die grote steen waar hij met hoge snelheid op is geklapt de 'schuldige' niet de camera.
). xxCYNNxx schreef:maar dan heb je dat als eigenaar van de helm nog altijd zelf gedaan. Want met monteren neem ik aan dat je gaatjes boren bedoeld om daaraan een plaatje vast te schroeven zeg maar. Waar dan de camera opgeschoven kan worden.
Dan heb je zelf bewust je helm zwakker gemaakt.
MariekeB schreef:xxCYNNxx schreef:maar dan heb je dat als eigenaar van de helm nog altijd zelf gedaan. Want met monteren neem ik aan dat je gaatjes boren bedoeld om daaraan een plaatje vast te schroeven zeg maar. Waar dan de camera opgeschoven kan worden.
Dan heb je zelf bewust je helm zwakker gemaakt.
denk niet dat ze dat bedoelt. De impact op de helm is anders op het moment dat er iets op gemonteerd zit ( puntbelasting )