BR thermo laars de luxe en Harry's Horse de luxe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jets

BR thermo laars de luxe en Harry's Horse de luxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 21:55

Hoi hoi,

Nu ik toch een aantal dingen aan het bestellen was, viel mijn oog op thermolaarzen, deze wilde ik namelijk nog kopen voor deze winter. Twee jaar geleden heb ik van die goedkope 25 euro? thermolaarzen van Agradi gehaald, maar deze vond ik niet echt geweldig. Nu zag ik bij Piaffe ruitersport de BR laarzen, deze leken mij betere kwaliteit en ook geschikter om mee te rijden. Daarom ben ik een beetje rond gaan kijken en toen zag ik ook de Harry's Horse uitvoering met veters bij Epplejeck. Heeft iemand ervaring met deze laarzen? Ik kan namelijk niet kiezen :')

Jets

Re: BR thermo laars de luxe en Harry's Horse de luxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:39

Niemand?

anoukk32

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:54

een linkje zou makkelijk zijn :)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:57

Ik heb hiervoor ook die gewone thermo laarzen gehad. Ik kon er niet mee rijden. Ze zakten af. Ik heb vorige week deze gekocht. Paar tientjes meer, maar denk wel beter dan die synthetische dingen.
http://www.dekroo.nl/webwinkel/ruiter/l ... rs-lyn.htm
Mooie laarzen van echt leer en ze zitten lekker. Nog niet mee gereden, omdat het te warm is.
Laatst bijgewerkt door Lizz op 12-10-14 17:01, in het totaal 2 keer bewerkt

anoukk32

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:00

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:06

Bedankt voor de reacties! Ben inderdaad de linkjes helemaal vergeten, dom! Hier komen ze, dit is de BR: http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... rs-de-luxe
En dit is de Harry's Horse: http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _1011.html

Bij EJ heb je overigens ook de BR, maar bij Piaffe zijn de in de aanbieding, vandaar :)

Lizz, die zien er nog best goed uit voor thermolaarzen zeg, veel beter dan die lompe dingen!
Anoukk32, helaas heb ik altijd ruzie met de webshop van Divoza, als ik op de link klik kom ik weer eens op de mobiele website en zie ik dus alleen een overzicht ipv een artikel :(
Marie111, dat zijn ze inderdaad! Helaas kan ik de Divoza's dus niet bekijken. Ik was wel op zoek naar iets rond de 60 euro :j
Laatst bijgewerkt door Jets op 12-10-14 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

stella2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:09

ik heb de laarzen van harrys horse vind ze erg fijn na een 3 winters zien ze er nog prima uit alleen moet je ze wel 1 maatje groter bestelen ze vallen klein uit

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:12

Bedankt voor je reactie! 3 winters zou echt top zijn! Vind ik niet tegenvallen voor dat geld!

Ik heb de BR besteld bij Piaffe, vind ze daar erg klantvriendelijk! Ze hebben mij zelfs nog geprobeerd te bellen om te vragen of ik toch niet een maat 40 wilde, aangezien die ook klein uitvallen, vond ik erg netjes!

Is inderdaad wel handig om te weten dat ze ook daadwerkelijk klein uitvallen. Ik heb EJ vrijdag gebeld of ze mijn maat hadden en de verkoopster zei daar dat de Harry's Horse volgens haar wel normaal uitviel, maar dat is dus blijkbaar niet zo :')

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:15

De Harry's horse verkopen ze bij ooteman voor 20 euro, heb ik ze laatst ook besteld, let wel alleen in maat 42!
Laatst bijgewerkt door Gooiske op 12-10-14 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:15

Oh dat is echt niks! Helaas heb ik maat 38,5 en bestel ik daarom meestal 39. Toch bedankt voor de tip!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:16

Ik heb net de HH bij EJ besteld, zijn net wat eleganter dan die echte goedkope thermoboots. Ik ben heel benieuwd! Heb op aanraden van de site ook maat groter besteld. Die zwarte Mondoni vind ik ook wel erg mooi trouwens... :')

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 22:23

Heb de BR vandaag binnen gekregen en vind ze wel leuk zitten! Ga van de week maar eens langs de ej om te zien hoe de HH zitten :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 06:50

Ik gister de HH binnen gekregen, blij dat ik 1 maat groter heb genomen! Zitten lekker, kwaliteit lijkt op eerste oog prima :-)