Sinds 2 jaar ben ik in het bezig van de KWPN ruin Leopard. Inmiddels is hij 21 jaar oud. Zijn vader was Notaris en zijn moeder Bellerette. Volgens de gegevens komt hij uit de buurt van Zevenbergen. Ik zou erg graag in contact komen met zijn fokker of oude eigenaar.
Ik kan niet heel veel voor je betekenen, maar wat wel interessant is is dat je paard in 1996 is aangeboden voor de HK-commissie. Ik vermoed dat ik hem dan nog wel in mijn hengstenboekjes kan terug vinden uit dat jaar. Officiële stokmaat is 1.61m. Het viel mij al op dat hij dat er op staat en dat houdt meestal in dat ze naar de keuring zijn geweest.
Over de moederlijn vind ik dit:
Gegevens M: BELLERETTE (halfbroers/zussen dus) OMORENO (v.D-DAY ) DR NED ZZL gm ORION (v.DOMINARD ) SP NED 1.30
Gegevens MM: UDORETTE DONALD (v.G.RAMIRO Z ) SP NED 1.30 HERO (v.ROSSINI ) EV NED Z / SP NED 1.30 LUDORETTE (v.GLENNRIDGE ) SP NED 1.30 gm NARDINI (v.HAARLEM ) DR NED ZZL ogm CARUSO (v.PAINTED BLACK ) DR NED ZZL ogm DAQUIRI (v.PAINTED BLACK ) DR NED Z1
Zijn eigen prestaties zijn:
Sportniveau DR NED B SP NED 1.10
De rest stuur ik wel even in een pb’tje. Is niet zo heel bijzonder, maar geeft misschien wat aanknopingspunten voor je zoektocht naar familie/andere eigenaren?