Online inschrijven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Online inschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 17:36

Hallo!
Sinds kort is de optie om via de site van mijnknhs in te schrijven voor wedstrijden.
Ik wilde me graag opgeven en dit ging goed. Ik ontving een mail met de bevestiging, maar vervolgens kreeg ik ook nog twee emails. Titel was Inschrijving afgewezen ... in Paarden Klasse B proef 6 (verplicht)‏
en ook van de andere proef. In de mail stond het volgende;
Hierbij bevestigen wij dat je bent afgemeld voor de wedstrijd op 18-10-2014 te SNEEK van SNEEK BV , FNRS-MANEGE, waarvoor je stond ingeschreven in de rubriek Paarden Klasse B proef 6 (verplicht) met .. Klik hier om je afmelding en de opgegeven reden te bekijken.

Maar ik vraag me nu af of ik dan niet meer kan inschrijven of dat ik nu toch wel ben ingeschreven? Want ik kan ook niet opnieuw inschrijven. Weet iemand hier iets over?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:40

Wat voor melding krijg je als je op die link klikt om de opgegeven reden te bekijken? Ik vermoed dat dat wel wat meer duidelijkheid verschaft.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:41

Ik zou even bellen of mailen met de organisatie. Ofwel je hebt iets fout gedaan en je per ongeluk afgemeld ofwel er is bij hen/in het systeem iets fout gegaan. Zo snel mogelijk melden en aangeven dat je wel wilt starten.

Independence

Re: Online inschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 17:50

Afwijs reden:alleen via online inschrijvingen

Dat is de melding die ik krijg. Ik zal zo wel eventjes bellen. Ik ben ook nog wel een groentje wat wedstrijden betreft :)

Night_mare

Re: Online inschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:29

Betaal informatie
Betalen: vooraf overmaken
T.n.v.: online inschrijvingen
Bij betaling vermelden: wijst zich vanzelf

Heb je de betaling wel overgemaakt? Ik zie namelijk staan dat je het vooraf moet overmaken als ik op details van de wedstrijd klik.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:36

Ik heb even gekeken, de link om je op te geven staat op startlijsten.nl
Dit is dus via een andere website dan mijnknhs.

Wel een beetje onduidelijk zo :x