paard in paniek op trailer.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manonsmit

paard in paniek op trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 20:56

Hee

mijn paard loopt heel makklijk de trailer op niks aan de hand stang er achter klep dicht niks aan de hand.
we beginnen te rijden en na zoon honderd meter raakt hij in paniek en trapt hij net zo lang tegen de klep tot dat er iets kapot is rustig krijgen is lastig. heeft hij nu 2 keer gedaan. eerder deed hij nooit raar op de trailer. ik heb een twee paards trailer. (heb hem niet aan en andere kant gezet trailer ook helemaal in orde)

nu weet ik niet meer wat ik moet doen elke keer als we gaan rijden heeft wel weer wat gesloopt
zowel de trailer als zichzelf en ik baal hier ontzettend van iemand iedeen ik durf er geen ander paard bij op te zetten want hij is echt levens gevaarlijk als hij gek word.

Radeloos1

Re: paard in paniek op trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:29

Ik ga dit even volgen. Misschien kun je vast even in mijn topic lezen, gaat over een soortgelijk probleem.

MarBri

Re: paard in paniek op trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:01

Mijn paard had een soortgelijk probleem. Laden geen enkel probleem, maar tijdens de rit ging zij schuin hangen en slaan. Ik heb toen contact opgenomen met een stal waar ze dit soort problemen oplossen. Ik heb hier super advies gehad. Zij gaven aan dat het vaak een balans probleem is. Ik heb het tussenschot verwijderd en 2 lange bomen aangeschaft. Paard niet te kort vast gezet. Dit gaf na een paar keer al een hele grote verbetering. Ze heeft nu de ruimte en kan zich niet vast zetten tussen het schot.
Ik ga weer overal met haar naar toe!