ik zoek voor de winter nog lekker warme laarzen om mee te paardrijden die ook waterdicht zijn en niet te breed aan de bovenkant. Weet iemand wat?
(ik begin niet meer aan thermolaarzen
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Marie111 schreef:
Bay schreef:Mag ik vragen waarom je niet meer aan thermolaarzen begint? Ik zit zelf namelijk te denken aan zoiets te kopen voor de winter: http://www.agradi.nl/covalliero-thermo- ... art-31.htm
Maar ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met thermolaarzen. Ze zien er alleen warm uit
Maar zijn die laarzen niet aan te raden?
)
Furi schreef:@TS, sorry voor de offtopic:
ik heb zelf al jaren thermolaarzen in de winter. Ik haal om de 3 jaar zoiets zo'n goedkope als deze wat jij aangeeft. Aangezien ik flink door de blubber moet, zijn deze ideaal. Stevige onderkant, lekt niet en warme voering. Bij mij gaan ze met intensief gebruik 2 a 3 seizoenen mee, voor die prijs laat ik het dan ook niet. Ik vind dure laarzen dan zonde, ik gebruik de thermolaarzen voor in de blubber en ook om mee te rijden (beugels maat langer) en wandelen (als het sneeuwt gebruik ik ze ook om naar het werk te komen)
Waar je wel mee op moet letten is dat ze goed passen, de hak gaat namelijk na verloop van tijd 'zakken'. Die van Harry Horse zijn erg fijn, afgelopen jaar heb ik bij de boerenbond thermolaarzen gekocht. Maar die liepen niet lekker (irritante ribbel/bodem en zakte al erg snel) en hebben het maar 1 seizoen gered. Voor deze winter haal ik weer HH.
Dat ze voor die prijs maar enkele jaar meegaan is dan ook prima. Ik ga zeker een kijkje nemen bij de HH laarzen dan Bay schreef:Furi schreef:@TS, sorry voor de offtopic:
ik heb zelf al jaren thermolaarzen in de winter. Ik haal om de 3 jaar zoiets zo'n goedkope als deze wat jij aangeeft. Aangezien ik flink door de blubber moet, zijn deze ideaal. Stevige onderkant, lekt niet en warme voering. Bij mij gaan ze met intensief gebruik 2 a 3 seizoenen mee, voor die prijs laat ik het dan ook niet. Ik vind dure laarzen dan zonde, ik gebruik de thermolaarzen voor in de blubber en ook om mee te rijden (beugels maat langer) en wandelen (als het sneeuwt gebruik ik ze ook om naar het werk te komen)
Waar je wel mee op moet letten is dat ze goed passen, de hak gaat namelijk na verloop van tijd 'zakken'. Die van Harry Horse zijn erg fijn, afgelopen jaar heb ik bij de boerenbond thermolaarzen gekocht. Maar die liepen niet lekker (irritante ribbel/bodem en zakte al erg snel) en hebben het maar 1 seizoen gered. Voor deze winter haal ik weer HH.
Ja zoiets had ik ook in gedachten! Lekker warm, waterdicht en blubber bestendigDat ze voor die prijs maar enkele jaar meegaan is dan ook prima. Ik ga zeker een kijkje nemen bij de HH laarzen dan