Ik ga mijn veulentje binnenkort bij de fokker halen,mijn papa heeft een bouwbedrijf en dus ruime hoge cammionetten thuis.Ik dacht aan de wanden iets zacht te hangen zodat ze zich nie kan zeer doen en dan een dikke pak stro op de grond.het handige hieraan is dat ik ze dan door het raampje van de passagiers ruimte kan zien staan. Zou dit gaan of is het te gevaarlijk ofzo?
Je bent van Belgie? Onder een cammionette verstaan jullie toch een autobusje of vrachtwagentje? Nee, dit is absoluut NIET veilig en sterker nog, het MAG ook niet.
Vervoer de pony, groot of klein, gewoon in een daarvoor bestemde paardentrailer of veetrailer.
als fokker en/of verkopende partij zou ik er trouwens niet over peinzen om één van mijn dieren mee te geven aan iemand die het dier in een voertuig wil vervoeren, anders dan een voertuig die hiervoor is bedoeld (dus een paarden/veetrailer of een speciale paardenvrachtwagen).
pien_2010
Geplaatst: 07-10-14 22:15
Je hebt per ongeluk een dubbel topic geopend dus ik heb deze getemd daar in het ander topic meer reacties staan.
Dreamy
Geplaatst: 07-10-14 22:39
pien_2010 schreef:
Je hebt per ongeluk een dubbel topic geopend dus ik heb deze getemd daar in het ander topic meer reacties staan.