de Witte Wieven (Nunspeet)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

josie

de Witte Wieven (Nunspeet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 13:01

Hoi Bokkers,

Wie van jullie is er (recent) bij de Witte Wieven (Nunspeet) geweest en heeft zijn/haar paard/pony toen ook mee genomen of wie is er met een groep geweest?
Ik ben benieuwd hoe het er daar uitziet, hoe de stallen en bak e.d. zijn en hoe de uitrijmogelijkheden en vakantiemogelijkheden zijn.
Hoe vonden jullie de accomodatie zeg maar en de mensen.

Hopelijk staat het topic hier op de juiste plaats, anders graag verplaatsen.

fjordnina

Re: de Witte Wieven (Nunspeet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:40

Ik was er vorige week nog. Dit keer zonder paard voor een training, maar ik ben er ook al regelmatig met paard geweest.

De stallen zijn netjes en worden voor aankomst altijd volgegooid met fris, nieuw stro. Het hooi is ook van goede kwaliteit en ruikt fris en kruidig.
De bak vindt ik prima, maar het is geen bak zoals je dat op een grote stal aantreft met (bijv.) een achterberg bodem en keurige bordjes ernaast. Het is een bak waarin gebruik kan worden gemaakt van uitdagingen voor paard en ruiter, maar er is ook voldoende ruimte om vrij te rijden.
De uitrijmogelijkheden zijn top. Water, bos en hei binnen 100 meter vanaf de parkeerplaats en het loopt natuurlijk nog veel verder en direct aansluitend door evenals de ruiterpaden. Die zijn in goede staat. De mensen zijn super, hebben echt hart voor de paarden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:26

Wij hebben er gekeken voor eventueel een vakantie volgend jaar. De camping zelf vonden we heel netjes maar het paarden gedeelte vonden we wat tegenvallen, omdat er weinig mogelijkheid is om je paard buiten te zetten. De bak vonden wij zelf niet geschikt om in te rijden, maar we zijn wat dat betreft ook best verwend bij ons op stal en de plekken waar we op wedstrijd gaan.

kasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:32

kijk eens bij stal en minicamping jagtlust in epe, meteen aan het grote bos, stalling of een eigen landje aanwezig( wel je land of stal mesten)

je kunt er ook kamperen met je eigen caravan of tent of in een oudere huurcaravan

kleinere prijsjes daar