zondag wedstrijd, al de hele week ziek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

zondag wedstrijd, al de hele week ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 22:07

Hoi,

Ik heb zondag wedstrijd maar ben eigenlijk al heel de week ziek, dinsdag had ik nog les maar ben tijdens de les ook naar het toilet moeten hollen... ik ben naar de dokter geweest en hij zei dat het toch beter moest zijn einde van deze week en begin volgende week genezen maar heb nog steeds buikpijn en koorts dus heb alleen morgen nog om te trainen als ik beter ben... zouden jullie de wedstrijd afzeggen? Of het toch wagen en meerijdrn? Mijn paard is niet echt onder de indruk van stilstaan maar zondag wordt het ook nog eens slecht weer en veel wind en daar heeft ze het niet zo mee...wat zouden julliebdoen?

Gea99

Re: zondag wedstrijd, al de hele week ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:11

Afzeggen. Of paard nou wel of niet onder de indruk is... Je bent zelf ziek en dan wil je op wedstrijd gaan??

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:12

Ik ben ook al de hele week zien en heb mijn wedstrijd voor zondag afgezegd.
Niets is zo vervelend dan met je paard op wedstrijd zijn er erachter komen dat je eigenlijk te beroerd bent om te rijden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:14

Ziek is ziek. Liever geen proef dan een bagger proef rijden en als je toch gaat rijden terwijl je nog ziek bent, helpt dat echt niet om beter te worden :n
Je hebt nog koorts! Goed uitzieken, je hebt maar 1 lijf en er komen nog proeven genoeg aan ;)

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:15

Zou ik niet doen, is niet fijn om op een paard te zitten als je je niet zo lekker voelt :n

Maplewood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:18

Ik denk dat je het beter af kan zeggen. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Of hangt er veel van af?

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:20

Als je ziek bent kan je niet rijden en moet je thuis blijven. Anders ben je niet ziek.....

Die keuze moet jij maken en die kunnen wij helaas niet je voor maken omdat wij niet weten hoe je je voelt.

Succes!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 22:22

Nee hoor, ik doe maar een klein aantal mee omdat ze op stal zijn... omdat het niet op verplaatsing is was ik aan het twijfelen maar je bent er toch heel de dag mee bezig ookal is het thuis...

ja, ik vind het wel spijtig maar ik werd gisterennacht wakker van de buikpijn en ben echt een vaste slaper... en nu met de koorts... heb ik niet snel

Maplewood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 23:15

Ik denk dat je lijf de keuze voor je heeft gemaakt.. Beterschap en lekker je bed in :Z

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 10:55

Ik ben nog zieker geworden, keel, hoesten, hees en buikpijn is nog niet gedaan, ben naar de dokter van dienst geweest en heb codeine siroop, amoxiciline en enterol gekregen dus hebde wedstrijd inderdaad afgezegd... papa en men man gaan straks nog even men weitje opkuisen zodat alles proper is voor men meisje... ik mis ze wel heel erg

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 13:04

Of je spuug waar iedereen bij is het paard vol.Op de manege tijdens een kinderles een keer gebeurd.Pony ging daarna in bad.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 18:17

War vervelend, Beterschap! en hopelijk knap je snel weer op. En volgende keer ben je er gewoon weer bij!