Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FriesWytske schreef:Als je maar 1 proef mag starten, dan moet je inderdaad proef 6 rijden in november en december. Mag je op een wedstrijd 2 proeven starten. Dan moet je eerst proef 6 en daarna proef 5 rijden. De proef die je als eerste moet rijden staat altijd als eerste vermeld. De proeven welke je moet rijden wisselen elke 3 maanden.
FriesWytske schreef:Dat staat meestal in het vraagprogramma wat je op wedstrijdplatform of via mijnKNHS kan vinden. Daar staat ook vanaf en tot wanneer je je kunt inschrijven bij een wedstrijd.
Weet niet waar jij gaat starten 1 november. Maar als je dat doorgeeft wil ik wel even voor je kijken of je 1 of 2 proeven mag starten.
sadekeshia schreef:FriesWytske schreef:Dat staat meestal in het vraagprogramma wat je op wedstrijdplatform of via mijnKNHS kan vinden. Daar staat ook vanaf en tot wanneer je je kunt inschrijven bij een wedstrijd.
Weet niet waar jij gaat starten 1 november. Maar als je dat doorgeeft wil ik wel even voor je kijken of je 1 of 2 proeven mag starten.
Oh fijn! Ik kon het niet vinden.
Het is in sintjohannesga..
Ja idd erg fijn, erg blij mee
erg