help ik kom er niet uit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gitana

help ik kom er niet uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 11:46

Ik wil heel graag binnenkort voor het errst starten, alleen nu moet alles natuurlijk wel goed geregeld worden.
En helaas snap ik er even niks meer van..

Om wedstrijden te kunnen rijden moet je bij een rijvereniging aangesloten zijn en een startpas hebben.. zo ver ben ik..
Alleen is mijn pony/paard nooit officieel gemeten..
Even gezocht en dat zou via mijn knhs kunnen lukken om iemand te vinden.. alleen kan ik niks vinden!
Ik heb me ingeschreven daar,of moet je betaald lid zijn om dat te kunnen zien?

Kan iemand mij helpen?.. :(

DS_Huisman

Re: help ik kom er niet uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:06

Heb je een pony of een paard? Een paard hoeft namelijk niet officieel gemeten te worden, een pony wel (om te bepalen of je in de juiste categorie start).

Wanneer je een pony hebt moet je lid worden van de pony club om wedstrijden te kunnen gaan rijden, zij kunnen jou vertellen wie in jouw omgeving officieel mag meten. Vaak hebben pony clubs ook bepaalde momenten per jaar wanneer ze de pony's officieel meten.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:06

Gezien je leeftijd hoeft je paard/pony niet gemeten te worden, je wordt toch ingedeeld in de categorie P (paard) omdat jij ouder bent dan 18.

DS_Huisman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:15

Ziolette schreef:
Gezien je leeftijd hoeft je paard/pony niet gemeten te worden, je wordt toch ingedeeld in de categorie P (paard) omdat jij ouder bent dan 18.

Die mogelijkheid is er inderdaad ook nog (even niet aan gedacht), als je ouder bent dan 18 start je altijd in de categorie paarden, ook al rij je met een pony op wedstrijden.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 12:15

Oh echt!! Waow dat scheelt een hoop

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 12:17

DS_Huisman schreef:
Heb je een pony of een paard? Een paard hoeft namelijk niet officieel gemeten te worden, een pony wel (om te bepalen of je in de juiste categorie start).

Wanneer je een pony hebt moet je lid worden van de pony club om wedstrijden te kunnen gaan rijden, zij kunnen jou vertellen wie in jouw omgeving officieel mag meten. Vaak hebben pony clubs ook bepaalde momenten per jaar wanneer ze de pony's officieel meten.

dankjewel voor je antwoord,
Ik ben ook nog geen lid van een rijvereniging.. dat moet ook nog..