Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Britt_Sisi schreef:Ik raad toch het fjordenpaard aan!
Niet alle verhalen kloppen en ik vind dat je pas kan oordelen als je er zelf geweest bent! Ik zou persoonlijk niet mijn beslissing af laten hangen van de paar negatieve berichten die je hoort.
Als je vragen hebt kan je me PBen, ik ben ponykamp begeleiding bij het fjordenpaard en ik huur er regelmatig paarden.
lrtj_ schreef:Dat maakt echt niet uit hoor. Het heeft gewoon zelfde effect. En over elke stal en manege zijn slechte verhalen te vinden.
Gewoon gaan kijken is het niks weet je dat voor de volgende keer.
Britt_Sisi schreef:Het werkt in principe precies hetzelfde als het hoofdstel. Alleen hoef je het niet steeds om te wisselen met rijden.. Je maakt het er gewoon aan vast!
Is dat het gene waar je 'buikpijn' van kreeg?
Er lopen ook meerdere topics over dus je kan het altijd even opzoeken nog! Jeffcha schreef:Ja ik heb er twee keer gereden! Ik vond het er wel oke allemaal. Als je onder de 16 bent mag je wel alleen op de pony's maar die zijn ook heel leuk! Zelf heb ik op Vera en Obelix gereden. Als je nog vragen erover hebt hoor ik het welEr lopen ook meerdere topics over dus je kan het altijd even opzoeken nog!