Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je de zoekfunctie gebruikt kom je op heel wat resultaten over Manege Grol.M_D_H schreef:Ik heb daar heel wat vakanties gereden en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Jammer dat jou ervaring niet zo best is, maar het is ook erg jammer om meteen zo'n gekleurd negatief advies te geven.
Manege Grol staat bij mij bekend als een goed bedrijf die veel zorg voor de paarden en het welzijn heeft.
Daarnaast hebben ze super begeleiding voor de strandritten.
ikke schreef:M_D_H schreef:Ik heb daar heel wat vakanties gereden en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Jammer dat jou ervaring niet zo best is, maar het is ook erg jammer om meteen zo'n gekleurd negatief advies te geven.
Manege Grol staat bij mij bekend als een goed bedrijf die veel zorg voor de paarden en het welzijn heeft.
Daarnaast hebben ze super begeleiding voor de strandritten.
Laten we de opmerking van TS dan eens omdraaien: waar moet je in jouw beleving dan wel zijn voor een, in jouw ogen, goede strandrit?
Het is een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij Grol was, dus ik kan geen uitspraken doen over hoe het nu is maar in die tijd was Grol een manege als heel veel anderen. Er was best een en ander op aan te merken, maar niet niet anders dan heel veel andere maneges. Ik had in die tijd ook goede contacten met het personeel en ken dus ook het verhaal van de andere kant. Je wil niet weten wat klanten soms flikken......