Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
antje2000 schreef:Bedankt voor jullie snelle reacties!
Het zadel heeft ze al een hele poos dus ik weet niet of het daar aan ligt als het toch daar aan ligt door wie zou het nagekeken moeten worden? Onder het rijden heeft ze er trouwens helemaal geen last van..
Plus dat ze het echt nu een paar dagen doet en daarvoor niet..
Mama3 schreef:Misschien wil het helpen om met een krukje op te stappen. Maar het lijkt er sterk op dat ze aangeeft pijn te hebben. Ik zou een zadelmaker bellen om naar het zadel te laten kijken, dan kun je dat iig uitsluiten. En misschien ook iemand laten komen om naar haar rug te laten kijken. Wanneer tuig en medisch zijn uitgesloten kun je verder kijken
karuna schreef:Eerst eens overleggen met de eigenaar. Daarnaast eens jezelf afvragen of het kan liggen aan meerdere ruiters tijdens een rit. Ik zou daar als paard niet erg blij van worden. Wisselen jullie altijd vaak van ruiter?
antje2000 schreef:Ja! Ik denk dat jullie gekijk hebben..
Weet iemand teovallig de gemiddelde kosten?
Wat ik wel raar vind is dat als je als eerdt gaat rijden(we zijn met meerdere dus dan wisselen we om de zoveel tijd) dat ze aan het begin niet moeilijk doet en later wel.. Ook als dezelfde persoon opstapt