ik ben opzoek naar een leren jodphur, met rits of veter. Nou heb ik niet zulke smalle voetjes en heb ik dus vaak last dat mijn tenen in elkaar gedrukt worden omdat de neus van de jodphur te smal uitloopt in de punt.
Ik heb nu Ariat harritage III Zip paddock gekocht, maar moet deze toch helaas terugbrengen omdat deze toch te smal zit. Wel had ik gisteren een Suedwind Black Boston jodphur gepast, deze zat goed maar was niet in het zwart in mijn maat... en ik voelde steeds met lopen net boven mijn hak dat het schuurde. Maar de breedte van de neus was wel goed.
Ik weet niet welke schoenmaat je hebt, maar heb je al eens tussen de herencollectie gekeken? Herenschoenen hebben namelijk meestal een bredere leest. Ik neem aan dat dat met jodhpurs ook zo is?
Ik heb ze ook de herenmaat van de Ariat. Zitten echt veel breder vooraan. Ook heb ik nu een vrouwenmaat van de Ariat. Die zaten in het begin wel wat strak maar ze lopen ook prima uit
Ik heb van schoenmaat 39/40 brede voet lage wreef. Erg lastig dus.
Ik heb die ariat schoenen inmiddels terug gebracht. Nu kijken naar een schoen die wel lekker zit. Als ik niks vind dan ga ik toch maar voor de suedwind schoen. Die zitten tot nu toe het beste.