Vereniging omg Wijk bij Duurstede/ Doorn gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnnetB

Vereniging omg Wijk bij Duurstede/ Doorn gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 08:40

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe vereniging in de buurt. Wil in het nieuwe jaar graag gaan starten met mijn jonge paard. Vraag me af wat er in de buurt is aan verenigingen, wat ze te bieden hebben en wat dat dan vervolgens kost.
Graag ervaringen!!

Thirza

Re: Vereniging omg Wijk bij Duurstede/ Doorn gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:37

De goedkoopste is de ronde venen, verder geen idee

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 12:52

Wow die is inderdaad erg goedkoop. Vind over het algemeen een vereniging in de buurt wel leuk maar dit is een goede reserve voor als ik hier niks leuks vind.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:54

valleiruiters woudenberg. startkaartlidmaatschap a 25 euro.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:56

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:27

Zoals al gemeld, de Valleiruiters. Mooie grote binnenhal, van 80x20 met Agterbergbodem. Ook een buitenbak van 60x40 volgens mij.
Verschillende lidmaatschappen mogelijk. Lessen lidmaatschap is 1x in de week les met de keus of je dressuur of springen wilt doen. Of allebei om en om bijvoorbeeld. Accomodatielid mag je gebruik maken van de binnenbak en buitenbak enzo. En dan ook nog startpaslidmaatschap.
Worden veel wedstrijden georganiseerd, sinds dit jaar ook springen. Kosten verschillen, momenteel is lessend 250 per jaar, accomodatie 190 per jaar en startpas 25 per jaar. Daarnaast kun je lichtmuntjes kopen voor 2 euro per stuk om in het donker te kunnen rijden.

Ik heb het er erg naar mijn zin. Ben nu sinds Maart dit jaar lid en heb met de goede lessen fijne vooruitgang geboekt met mijn paard. Wij lessen om de week dressuur en om de week springen.