Connemara importeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Googel

Connemara importeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 09:55

Hallo allemaal,

Wat is nou eigenlijk de prijs om een connemara pony te importeren vanuit Ierland?

Mvg.

hummer14

Re: Connemara importeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 10:08

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 10:15

Ja, maar dan wel even volledig laten keuren dan als je ze bij Tieks haalt / uit Ierland importeert. En op de hoeven letten, ivm bepaalde lijnen die probleem voeten geven, daar waar Connemara's iha supergoede voeten hebben!

Stal Strijthagen en Stal vd Haar hebben ook Connemara's te koop. Bij vd Haar nu een supergoed bewegende, bereden en betuigde 7 jarige ruin.

Googel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 21:45

Ik zoek er eentje in de kleur: valk

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:58

:) Die wil iedereen.

Kijk eerst en vooral maar eens dat je een gezonde pony koopt, importeren uit Ierland lijkt leuk, lijkt misschien ook goedkoper, maar je moet je bedenken dat de Ieren natuurlijk niet als eerste hun beste pony's verkopen. Zowel in Nederland, maar zeker ook in Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Belgie zijn er goede Connemara's te koop. Daarvoor hoef je echt niet meteen naar Ierland

Maar goed, je wil dus een valkkleurige Connemara uit Ierland, dan eerst even laten keuren, en realiseer je: ook in Ierland kost een goede, gezonde en prettige Connemara gewoon geld, zeker als het dier een gewilde kleur heeft. En hoe had je het gedacht om te doen? Ga je naar Ierland, zelf pony's bekijken? Of was je van plan om te kopen van een plaatje? Dat laatste hoop ik toch echt niet......

PM: er staat hierop bokt een hele leuke valkkleurige Connemara te koop...:

http://www.bokt.nl/markt/ad/290075/prachtige-connemara-sportpony-met-gouden-karakter

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:27

ik zou niet zomaar de eerste de beste connemara laten importeren.
Ik zou eerst kijken of het paardje wel gezond is enz.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:46

Op MP staat een valk connemara.