Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stagediver schreef:Magnus heeft een boerderij gehuurd van meneer Machura, de eigenaar van de stal.
Magnus heeft een jaar geen huur betaald aan machura en is snachts gevlucht.
Machura is naar opgelicht gegaan, is onderzoek gedaan en magnus is in de bak gegooit.
Ik heb eeb bericht op stoeterij magnus geplaatst geen zaken doen want het zijn oplichters.
Magnus stuurt mij een bericht, dat het allemaal niet waar is, en dat Machura de oplichter is en dat hij wordt opgepakt..
Mijn paard staat vanaf volgende week bij Machura op stal. Staat nu nog in Terneuzen.
Mijn gevoel zegt, er zijn 19 aanklachten tegen Magnus gedaan, zijn hun meneer Machura nu aan het zwart maken?
Stagediver schreef:Maar wat als die man die opgelicht is, dus daarom klanten gaat verliezen omdat hun hem proberen zwart te maken? Dat is dan ook niet eerlijk denk ik zo?
ohjajoh6 schreef:Nou inderdaad zeg... Wat een gemekker van iemand die er helemaal niets mee te maken heeft gehad of gaat hebben. Vind het zeer asociaal dat jij zomaar wildvreemden voor oplichter uitmaakt op hun fb profiel.