We hebben ons goed voorbereid met onze trainer Evert de Jong.
Vandaag was hij ook mee om me te begeleiden met het losrijden en dat heeft me erg geholpen; Oby stond goed aan de hulpen en ik kon voor mezelf de puntjes op de i zetten.
Toen moest ik de ring in. Het werd even spannend, maar Oby voelde heel goed aan, en ging met veel vertrouwen de ring in.
De proef was gladjes verlopen. Hij bleef heel geconcentreerd en goed aan de hulpen. De pirouettes en de series gingen netjes.
De jury kon het waarderen met 62.26%. Mijn eerste reactie van deze uitslag was wat terleurstellend. Voor mij had Oby zelf een waardering rond de 65% want er zaten echt hele goede stukken... maar er werd heel streng gejureerd, daar hadden andere deelnemers natuurlijk ook last van.
Wat voor mij het belangrijkste was, dat ik voor mezelf heel fijn gereden heb, je rijdt toch tussen de profs, en dan kom ik met m'n ene paardje..
Ik was super trots op het feit dat wij de vierde prijs op mochten halen.. en dat achter ruiters als: Bart Bax, Marie Jose Hulsman en Dominique Filion..
Ik heb vandaag ook Aimee gezien, we hadden op bokt afgesproken. Dat was heel leuk om iemand van bokt in het echt te zien!!! Ben benieuwd wat Aimee ervan vond als onze bokt verslaggeefster...

Het was voor ons een leuke en ook weer leerzame dag!