Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar je ziet geen ruiterpaden dus je moet wel (ongeveer) de weg weten. _RMHorse_ schreef:Ik wil eigenlijk liever niet via een app op me telefoon want dit trekt hem supersnel leeg. Ik wil op internet op me laptop een route maken en die dan in me gps zetten.
Nu zat ik al naar de garmins te kijken maarja welke dan?
Edit: ik kan wel zo'n app downloaden maar daar kan ik de ruiterpaden niet op zien. Ik moet dus echt iets hebben waarmee ik een route kan inlezen
LuckyThor schreef:Voor op het paard zou ik een Dakota boven een Etrex verkiezen vanwege het verschil in bediening (Etrex Heeft soort van joystick).
De gratis openfietsmap kan je ook gebruiken voor het paardrijden. Let wel gps gebruik vergt een beetje studie maar er bestaan goede youtube cursussen.
_RMHorse_ schreef:LuckyThor schreef:Voor op het paard zou ik een Dakota boven een Etrex verkiezen vanwege het verschil in bediening (Etrex Heeft soort van joystick).
De gratis openfietsmap kan je ook gebruiken voor het paardrijden. Let wel gps gebruik vergt een beetje studie maar er bestaan goede youtube cursussen.
Wat is de open fiets map?
Ik ga zaterdag naar een winkel hier in de buurt kan ik nog wat informatie vragen, als ik hem bestel heb je dat weer niet
8nnemiek schreef:Er is een app; Topo GPS Nederland, waarmee je routes kan plannen en volgen, schijnt fijn te zijn! Heb alleen geen tegoed meer, dus nog niet kunnen installeren en testen..