buitenrit maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cheri_lief

buitenrit maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 17:33

Ik ben net verhuisd naar Klarenbeek in Gelderland en heb een eigen paard. Ik weet alleen niet waar ik het snelst het bos in kan bij mij in de buurt. Heeft iemand tips waar ik snelst het bos in kan aan de woudweg in Klarenbeek. ik kon niks vinden op internet.
alvast bedankt

Bernoe

Re: buitenrit maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 17:35

Ik zou zeggen pak de fiets en kijk ff :+

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 17:36

^^^^

cheri_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 17:37

Bernoe schreef:
Ik zou zeggen pak de fiets en kijk ff :+

ja maar ik weet niet waar ik met mijn paard mag komen, heb geen zin in een boete omdat je er niet mag rijden met je paard

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:17

Je kan het kanaal oversteken en dan bij oosterbeek en lieren het bos in. Hier mag je gewoon komen met paard, ruiterpaden staan aangegeven. Hier kun je erg ver en mooi rijden.
Je kunt ook richting hoofdweg klarenbeek gaan en daar het appense bos in en richting bussloo. Daar moet je je niet teveel van voorstellen, echt een bos kun je het niet noemen vind ik, maar je mag er met paard in.

cheri_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 19:57

Def schreef:
Je kan het kanaal oversteken en dan bij oosterbeek en lieren het bos in. Hier mag je gewoon komen met paard, ruiterpaden staan aangegeven. Hier kun je erg ver en mooi rijden.
Je kunt ook richting hoofdweg klarenbeek gaan en daar het appense bos in en richting bussloo. Daar moet je je niet teveel van voorstellen, echt een bos kun je het niet noemen vind ik, maar je mag er met paard in.

dankje

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:03

Oeh klarenbeek! Daar woonde ik eerst in de buurt! Je kan daar heerlijk de bossen in, maar schaarsbergen was altijd mijn favoriet. Dat is ongeveer 4 KM van klarenbeek, dus is zeker de 'moeite' waard om daar eens heen te gaan! *\o/*