Thuis had ik alvast een half uur gereden, om hem lekker uit zijn dak te laten gaan (dat heeft hij met dit weer meestal wel nodig) en vast wat los in zijn spieren te krijgen. Toen deken erop, transportbeschermers om en hup de trailer in, naar de manege waar we wedstrijd hadden. Daar is maar 1 binnenbak en met dit weer buiten losrijden ben ik niet echt fan van, vandaar dat ik dus thuis lekker droog en uit de wind al vast had losgereden

Daar aangekomen konden we bijna meteen de bak in, dus dat was goed getimed. Hij was met losrijden daar echt super braaf, ik was echt trots op mijn ventje

Toen kwam de tweede proef, die ging wel rustiger, maar voor mijn gevoel bleef hij ook niet echt mooi bovenin en om de een of andere reden hadden ze volgens mij de letters stiekum verplaatst, want ik kwma niet lekker uit bij een paar figuren

Maar goed, ik verwachtte geen al te hoge punten, was toch wel benieuwd.
En tot mijn grote verbazing was ik 2X 1e en had ik zelfs 1 winstpunt! Ik had 154 punten voor de eerste proef en 158 voor de tweede!
Nu heb ik nog 1 punt te gaan voor we naar de M2 mogen, dus daar gaan we nu maar eens flink voor oefenen (we gaan nog niet, maar het is altijd leuk als het wel mag, dan kun je zelf een goed moment kiezen).
Kortom, mijn hele dag was weer goed!