haflinger mendie van de brede hoeve - sjaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SanneVL

haflinger mendie van de brede hoeve - sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 11:20

Hallo,

Ik ben op zoek naar informatie over de haflinger merrie Mendie van de brede hoeve.
Ze is in mijn bezit maar wil graag meer weten over haar verleden.
Hieronder alle informatie die ik weet:
Mendie van de brede hoeve
Stofthoogte: 1.43
Kleur: palomino
Ingeschreven bij het kvth met paspoort.
Signalement hoofd: maanvormig kolletje, dwarrel op ooglijn, enkele witte haren op neusbaan.
Signalement benen: l.v. nihil, r.v. nihil, l.a. nihil, r.a. nihil
20-3-2003 is ze geboren in Dongen bij familie Leemans.
Haar moeder is safieta van de bredehoeve, die inmiddels overleden is.
Haar vader is willem van steenbergen, van meneer h de brouwer.
Ik heb contact gehad met meneer de Brouwer en ben zo bij de familie Leemans terecht gekomen.
Beide konden mij niets vertellen over waar deze pony vanaf Dongen bij de familie Leemans naartoe gegaan is.
In 2006 heeft ze bij de famile Lemans in Riel gestaan, bij manege 't Hoefke.
Hier is een nieuw paspoort voor haar gemaakt bij het irish cob.
In dit paspoort heet ze sjaan.
Levensnummer: 528023-200610198
Transportnummer: 528210000456842
Geboortedatum in dit paspoort: 1-1-2003.
Eigenaar: a.j. Lemans, t hoefke in Riel.
Dit paspoort is uitgegeven op 16-3-2006
In dit paspoort zijn haar ouders onbekend.
Signalement hoofd: maanvormig kolletje, dwarrel op ooglijn, enkele witte haren op neusbaan.
Signalement benen: l.v. nihil, r.v. nihil, l.a. nihil, r.a. nihil
Vaccinatie gegevens: 9-2-2007 in Schoorl door dierenarts c.a bogaard dierenartspraktijk kennermerland, 22-03-2007 in Den over door veterinair centrum holland noord, 17-01-2008 in Den oever door veterinair centrum holland noord, 4-11-2008 Den helder veterinair centrum noord.
Ik weet dat ze dus in 2006 in Riel stond op het hoefke in Riel, maar meneer Lemans kan mij niets vertellen omdat hij meerdere pony's had in deze tijd voor de verkoop.
In 2007 heeft ze bij een mevrouw en haar dochter gestaan. Deze mevrouw heeft Corine of Corina. Dit was in Den Oever. Vanuit hier in ze in 2008 verkocht aan Shirley in Den Helder. In juli 2009 heb ik haar gekocht.
Heb van Shirley gehoord dat ze in het verleden hoefbevangen heeft gestaan.
Ik wil heel graag weten waar ze heeft gestaan, bij wie, wat ze heeft meegemaakt. alle informatie is welkom.

ik hoop iets van u te horen als u informatie heeft op het mailadres: bellapaard@gmail.com

Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet, Sanne van Leent

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: haflinger mendie van de brede hoeve - sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:35

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.