Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rubber_Duck schreef:. Ik neem aan dat jouw paard nageeft, dat is iets anders dat aan de teugel. En volgens mij is dat in de B nog helemaal niet wat ze per se willen zien. Als het paard naar jouw zeggen ontspannen loopt en het lijf goed gebruikt zie ik geen problemen. Maar jouw paard kan natuurlijk anders lopen dan hoe ik het nav je verhaal denk. Heb je een foto/filmpje?
En anders, ga gewoon? Wat kan je gebeuren? Als ze zo ontspannen is kom je vast niet met allemaal onvoldoendes de ring uit!
) nagevelijk. Maar het is niet de bedoeling om met een lange teugel te rijden ..(om het maar even zo te zeggen) 
Oprechte vraag, geen oordeel. Maar ga eens op wedstrijd, jij krijgt dan van de jury commentaar en zij zijn degene die jouw de punten moeten geven. Van wie kun je nu beter commentaar krijgen?! 
Rubber_Duck schreef:Heb mijn post al aangepast. B staat natuurlijk nog steeds voor Basis, dus ik gok dat vanaf de L het ' aan de teugel' graag gezien wordt. (Correct me if I'm wrong). Maar waarom ben je daar zo op gefixeerd?Oprechte vraag, geen oordeel. Maar ga eens op wedstrijd, jij krijgt dan van de jury commentaar en zij zijn degene die jouw de punten moeten geven. Van wie kun je nu beter commentaar krijgen?!
Aan de foto's te zien loopt je paard wel degelijk aan de teugel, kun je die hier plaatsen? Kunnen mensen beter commentaar geven.