Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xknurrie schreef:Mijn cap zit verder goed vast en ik heb nooit hoofdpijn, maar als ik foto's van andere mensen bekijk dan zit mijn cap best hoog. Is dat een teken dat ie te klein is?

LiVetime schreef:xknurrie schreef:Mijn cap zit verder goed vast en ik heb nooit hoofdpijn, maar als ik foto's van andere mensen bekijk dan zit mijn cap best hoog. Is dat een teken dat ie te klein is?
Heb je zo'n verstelbare cap? Die zitten inderdaad hoger dan andere caps. Dat is niet verkeerd, maar dat is nou eenmaal het model van deze caps.
LiVetime schreef:xknurrie schreef:Mijn cap zit verder goed vast en ik heb nooit hoofdpijn, maar als ik foto's van andere mensen bekijk dan zit mijn cap best hoog. Is dat een teken dat ie te klein is?
Heb je zo'n verstelbare cap? Die zitten inderdaad hoger dan andere caps. Dat is niet verkeerd, maar dat is nou eenmaal het model van deze caps.
Brainless schreef:LiVetime schreef:
Nee hoor.
Ook een verstelbare cap hoort 1 duimbreedte boven je wenkbrauwen te zitten.
Als dat niet het geval is, is hij te klein afgesteld.