Wilgenhaars Toscanni v. Wilgenhaars aphrodite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fleurvosje

Wilgenhaars Toscanni v. Wilgenhaars aphrodite?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 10:39

Hoi Bokkers!

Het leek me leuk om wat meer te weten te komen over waar mijn (bijrijd) welshpony vandaan komt? Zijn naam is Wilgenhaars Toscanni, het is een 5- jarig welsh A ruintje. Hij is voskleurig, maar nu hij wat ouder is heeft hij blonde manen gekregen :D Ik weet voorderest dat hij wel afkomstig is van stal Wilgenhaar, en dat zijn moeder wilgenhaars aphrodite is.

Gr Rowantje

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wilgenhaars Toscanni v. Wilgenhaars aphrodite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:45

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
•Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.