Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Sim_ schreef:Waarom zou je een oornetje gebruiken? Ik zou me eerst afvragen of het wel echt nodig is. Paarden raken de meeste warmte nl kwijt via de oren. Een netje belemmert dat.

IZEP schreef:Ik begrijp dus echt niet waarom mensen überhaupt een paard lastig vallen met zo'n ding indien het enkel is omdat het er zo "leuk" uitziet.
IZEP schreef:Ik begrijp dus echt niet waarom mensen überhaupt een paard lastig vallen met zo'n ding indien het enkel is omdat het er zo "leuk" uitziet.
. De meeste paarden geven er niet om als ze een halster op de weide omhebben, met een oornetje is het net hetzelfde. Snollygoster schreef:IZEP schreef:Ik begrijp dus echt niet waarom mensen überhaupt een paard lastig vallen met zo'n ding indien het enkel is omdat het er zo "leuk" uitziet.
Zo'n oornetje heeft heus wel zijn nut hoor. Enerzijds kan je het gebruiken voor de vliegen, anderzijds kan je er proppen insteken voor als je paard op wedstrijd niet goed tegen de drukte en lawaai kan.
Waarom "vallen mensen hun paard lastig met een halster om te doen"? Zo kan je het ook vragen he. De meeste paarden geven er niet om als ze een halster op de weide omhebben, met een oornetje is het net hetzelfde.
Snollygoster schreef:IZEP schreef:Ik begrijp dus echt niet waarom mensen überhaupt een paard lastig vallen met zo'n ding indien het enkel is omdat het er zo "leuk" uitziet.
Zo'n oornetje heeft heus wel zijn nut hoor. Enerzijds kan je het gebruiken voor de vliegen, anderzijds kan je er proppen insteken voor als je paard op wedstrijd niet goed tegen de drukte en lawaai kan.
Waarom "vallen mensen hun paard lastig met een halster om te doen"? Zo kan je het ook vragen he. De meeste paarden geven er niet om als ze een halster op de weide omhebben, met een oornetje is het net hetzelfde.