Een nieuwe cap kopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xemmaxx

Een nieuwe cap kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 19:23

Hoi allemaal,

ik ben van plan om een nieuwe cap te kopen en weet al ong welke ik wil. Nu is mijn vorige cap ong 2,5 jaar oud en ben nooit echt heel hard gevallen. wel een keer tegen de bakrand maar weet niet meer of dat dat echt hard was... ik heb een mooie cap gezien alleen hij is er vanaf maat 54 (zover ik gezien heb) en ik heb nu 52. ik merk wel dat ie wat strakker zit dan een jaar geleden maar ik ben bang dat 54 dus te groot is. het gaat om de harry's horse pro+ croco crystal zwarte cap.

mijn vragen zijn dus:

1. zou ik een nieuwe cap kopen na 2,5 jaar of is dat nog niet nodig?
2. is het een groot verschil van maat 52 naar 54?
3. als je de cap in een kleinere maat ziet stuur dan alsjeblieft de link :)
4. zie je een cap die erop lijkt mag je ook altijd een link sturen

alvast bedankt
xxx

FleurSandro

Re: Een nieuwe cap kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:25

ik ben in 5 jaar tijd(8 jaar tot 13) van 52 naar 56 gegaan (mocht van mijn moeder geen nieuwe cap totdat we voor de lol mijn hoofd gingen opmeten en toen echt wisten dat hij TE klein was dus toen mocht ik wel een nieuwe :) )

evie21girl

Re: Een nieuwe cap kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:30

Ik heb dezelfde cap die jij op het oog hebt, hij valt erg klein. Ik had 57 en nu in die cap 59. Maar ik heb ook gewoon een super groot hoofd. XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:32

1. Het hoeft niet per sé, zo lang er maar geen breuken in je helm zit. Misschien is het handig om hem na te laten kijken bij een ruitersport, als je denkt dat je hard bent gevallen en zo je cap hebt beschadigd.
2. Dat weet ik zo niet, maar misschien is het handig om te gaan passen.
3. Die heb ik niet, maar misschien kan je overwegen om naar de Harry's Horse Pro+ Crystal Cap te gaan kijken? Of een van de andere caps?
4. Divoza.com bij de caps.

xemmaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 13:31

evie21girl schreef:
Ik heb dezelfde cap die jij op het oog hebt, hij valt erg klein. Ik had 57 en nu in die cap 59. Maar ik heb ook gewoon een super groot hoofd. XD

ik heb nu ook al een harry's horse dus is het dan ook of niet ?

evie21girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 14:23

In de winkel zeiden ze tegen mij dat elke Harry's horse hetzelfde was maar ik had voorheen ook een Harry's horse en moest toch 2 maten groter. Maar ik was toen wel in de groei dus mijn hoofd zal ook wel gegroeid zijn, volgens mij kocht ik mijn oude HH op 11/12 jarige leeftijd en die croco crystal toen ik 15 was.
Ik zou gewoon in een winkel gaan passen!