ingeschreven wedstrijd staat niet bij 'mijn kalender'op knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nynke1995

ingeschreven wedstrijd staat niet bij 'mijn kalender'op knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 17:26

Hallo,
Eind september start ik voor het eerst met mijn paard. Ik heb me een tijdje geleden al ingeschreven voor deze wedstrijd. Er staat alleen onder 'mijn kalender' op mijnknhs.nl nog geen wedstrijd.
Hoort dit hier te staan of maakt dit niks uit?

Jenny_S

Re: ingeschreven wedstrijd staat niet bij 'mijn kalender'op knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:26

hoort daar niet automatisch te staan volgens mij, is meer soort van favorieten plek en puur voor je zelf
je kunt daar ook wedstrijden neer zetten voor het geval je er heen wilt maar nog niet kan opgeven

mokzalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:09

Wat leuk!

Het hoort er wel gewoon te staan, misschien worden er weinig wedstrijden gehouden op de plek waar jij heen gaat waardoor het niet automatisch er in komt te staan? Misschien anders even contact opnemen met de website.

Maar ik geloof dat dit verder niets te maken heeft met of je wel of niet ingeschreven staat. Je kunt gewoon starten als je op de startlijst staat :D

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:13

In mijn kalender bij mijnKNHS komen de wedstrijden die jij hebt aangevinkt als favoriet.

mokzalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:27

Ahh! Weer wat geleerd.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 19:20

mokzalf schreef:
Wat leuk!

Het hoort er wel gewoon te staan, misschien worden er weinig wedstrijden gehouden op de plek waar jij heen gaat waardoor het niet automatisch er in komt te staan? Misschien anders even contact opnemen met de website.

Maar ik geloof dat dit verder niets te maken heeft met of je wel of niet ingeschreven staat. Je kunt gewoon starten als je op de startlijst staat :D

Dat kan kloppen, er wordt volgens mij 1/2 keer per jaar een wedstrijd georganiseerd. Er is nog geen startlijst bekend dus daar kan ik niet op kijken.

Maar als het dus te maken heeft met favorieten kan het kloppen, ik heb ze namelijk niet aangevinkt.